Is dit ethisch

Re: Is dit ethisch

Berichtdoor NPC op ma 15 dec 2008, 09:03

"Wil jij dan soms beweren dat het netjes is wat ze doet? In een openbare lift zitten zeiken/ poepen? Een ander die in de lift stapt komt dan in een lift die stinkt. Daarom alleen al vind ik dat smerig. Je kan trouwens niet een goed vergelijk maken met wat in de 18e eeuw normaal was en wat nu in de 21ste eeuw normaal is."

Bart, daar heb je een goed punt. Ik ben helemaal om, het is inderdaad niet ethisch wat deze mevrouw doet. Maar toch, ze zorgt wel voor een hoop reuring denk ik op zo'n saai kantoor. En er staat dus nu dit filmverslag op youtube waar ontelbare mensen erg veel vreugd aan beleven...

moeten we éen en ander niet tegen mekaar afwegen misschien, of zeg jij, nee die stank in de lift, dat valt niet goed te praten. (nb: misschien viel het met die stank best wel mee, ja wie weet wat een exquise parfum deze damesdrol uitwasemde?)
NPC

Berichtdoor Bart op ma 15 dec 2008, 10:32

Tja ik ben schoonmaker geweest en ik weet dus hoe hard dit soort gein kan stinken dus ik zeg die stank is niet goed te praten dus moet ze op staande voet ontslagen worden
Bart

Berichtdoor NPC op ma 15 dec 2008, 12:27

Boosoog, jed bent erg gepreoccupeerd met dit soort afbeeldingen omdat je niet liever zou willen dan jezelf te willen kunnen pijpen, klopt dat?
NPC

Berichtdoor NPC op ma 15 dec 2008, 12:31

Bart, ik begrijp je volkomen. Dit soort gein KAN gruwelijk stinken en dus, zonder aanruikens des drollens (faecaliliënsis) , gewoon ontslaan, zo'n mormel dat daar zomaar een hoop in de lift draait.

Wat misschien wel het zwaarst weegt hier Bart: zij had het vastwel even op kunnen houden om eenvoudig een toiletruimte op te zoeken waar het draaien van een hoop volstrekt bereglementeerd zou zijn geweest
NPC

Berichtdoor Sjors op ma 15 dec 2008, 23:09

Met direkte voet ontslaan die chick. Ik vind het geen manier van doen dat ze met een vervuilde gat rond loopt en anderen mee te laten genieten van haar smerigheid en vieze lucht. Vieze griet, bah.
Maar ze is zelf van personeelszaken en vindt dat ze iets te bewijzen heeft. Ontslaan wordt dus niets. Of op laten nemen, een geval van psychose ala kakka. Een kakmadam dus :mrgreen:
Sjors

Berichtdoor K-1 op vr 19 dec 2008, 22:59

Ik denk dat ze heel nodig moest en niet op de wc kon wachten.
K-1

Berichtdoor K-1 op vr 19 dec 2008, 23:04

Trouwens NPC, je gebruikt een hoop dure woorden. Heb je naast je een woordenboek liggen om interessant over te komen?
Als je zo netjes en geëduceerd wil overkomen, waarom verlaag je jezelf dan zo door Boosoog op een tamelijk achterbuurt-achtige manier voor fallus te zetten (om je even na te doen).
K-1

Berichtdoor NPC op za 20 dec 2008, 10:42

o kom ik interessant over? Blij dat te horen K1 :) Nee woordenboeken heb ik niet in huis, ik geloof dat ze allemaal gewoon in mijn hoofd zitten en hoe ze daar allemaal terechtgekomen zijn...geen idee. In ieder geval, ik heb die woorden om ze te gebruiken denk ik, en dat doe ik dus ook maar :)

Van boosoog is bekend dat het een neonazi is, en wanneer hij hier grapjes maakt over een in feite mooi volk, dan heb ik even de behoefte een sneer uit te delen ja ;)
NPC

Berichtdoor K-1 op za 20 dec 2008, 13:18

Is dat ethisch? Ongefundeerd iemand betitelen als Neonazi? :14:
K-1

Vorige

Keer terug naar Ethische kwesties